О целодневној настави

Једна од особености, а и предности наше школе је постојање целодневне наставе у првом и другом разреду.

Ученици уче према истом плану и програму као и њихови другари у класичној настави само што бораве у школи дуже.

У целодневној настави ученици су у школи сваког радног дана од 8.00 до 16.00 часова.

Понедељком доносе све књиге, свеске и прибор. Књиге и сав прибор остају у школи током читаве радне недеље. Учионице у којима се изводи целодневна настава су лепо опремљене. Ормарићи су направљени да ученици своје књиге не морају да носе кући. На тај начин омогућавамо ученицима лагоднији и лепши боравак у школи. Ранчеве са књигама, свескама и осталим прибором родитељи носе петком како би могли да прате шта њихова деца раде и како напредују.

У истом одељењу, у сменама, раде два учитеља. Нпр. један учитељ пре подне предаје српски језик, свет око нас и ликовну културу, а други после подне математику, физичко и здравствено васпитање, музичку културу и пројектну наставу.

Од трећег разреда ученици настављају да похађају редовну наставу, са једним учитељем.

Школа поседује сопствену трпезарију где ученици доручкују, ужинају и ручају.

Распоред часова се прави тако да ученици не осете велико оптерећење у току дана, направљен тако да се смењују периоди учења и слободних активности.

У време слободних активности ученици цртају, слушају музику, уче разне игре, свакодневно бораве у школском дворишту, играју се, ако је напољу лоше време – друштвене игре (шах, слагалице, монопол, човече не љути се,…), припремају приредбе за родитеље, учествују у многим културним дешавањима и на тај начин развијају позитиван однос према школи, учењу и дружењу. Ученици на креативан и забаван начин проводе време и задовољавају нека своја интересовања. У току свих активности ученици су под сталним надзором учитеља.

ПРЕДНОСТИ ЦЕЛОДНЕВНЕ НАСТАВЕ

Ученици који похађају целодневну наставу су самосталнији. Брзо науче да сами брину о свом радном месту, слажу ствари у ормариће, припремају се за сваки час, развијају хигијенске навике, друже се и играју заједно са другом децом – развијају социјалне вештине. Свакодневно имају прилику да помажу једни другима у учењу – вршњачка едукација. Проводе времена напољу, јер је у овом периоду за њихов развој и одрастање, игра изузетно важна.

ДНЕВНИ РИТАМ У ЦЕЛОДНЕВНОЈ НАСТАВИ

АКТИВНОСТ ВРЕМЕ
ДОРУЧАК 8.00- 8.15
ПРВИ БЛОК НАСТАВЕ 8.15 – 11.15
РУЧАК 11.15 – 11.45
ВАННАСТАВНЕ АКТИВНОСТИ 11.45 – 13.15
УЖИНА 13.15 -13.25
ДРУГИ БЛОК НАСТАВЕ УЖИНА 13.25 -15.35
РОДИТЕЉИ ПРЕУЗИМАЈУ ДЕЦУ 16.00